tag:blogger.com,1999:blog-8229004785122965723.post2795611011539019167..comments2024-03-29T08:44:35.475+01:00Comments on <br><br><br><br>Elisabet: Elisabet.http://www.blogger.com/profile/12021265144467480328noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-8229004785122965723.post-79798376619560844802017-03-25T07:33:59.568+01:002017-03-25T07:33:59.568+01:00Åh, jag tänker så mycket på Nelly. Måtte hon få hä...Åh, jag tänker så mycket på Nelly. Måtte hon få hänga med ett tag till!mossfolkhttps://www.blogger.com/profile/00818648064200955256noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8229004785122965723.post-82753923628021654592017-03-24T13:12:00.903+01:002017-03-24T13:12:00.903+01:00Precis som Monet skriver. Att bestrida ( och använ...Precis som Monet skriver. Att bestrida ( och använd gärna det ordet ) via mejl är viktigt.<br /><br />Jag fick till och med ett inkassokrav från en inkassofirma gällande en faktura från landstinget, som betalats 9 dagar efter förfallodagen pga att jag skrivit in ett felaktigt datum för betalning. Ingen påminnelse - nej, inkasso på stört, med extra avgifter förstås och hot om kronofogde. Hårda pixBert Bodinhttps://www.blogger.com/profile/09423113230932949332noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8229004785122965723.post-3639176980908029712017-03-24T09:31:42.504+01:002017-03-24T09:31:42.504+01:00Monet: det är redan gjort! Monet: det är redan gjort! Elisabet.https://www.blogger.com/profile/12021265144467480328noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8229004785122965723.post-62059687338372902082017-03-24T09:24:13.525+01:002017-03-24T09:24:13.525+01:00Det bästa att göra i såna lägen är att kort skriva...Det bästa att göra i såna lägen är att kort skriva till företaget och redogöra för vad som sagts och säga att du bestrider fakturan. Då kan de inte göra något. Bäst att dokumentera sånt här. Om du orkar. Tankar till Nelly.Monethttps://www.blogger.com/profile/07806885381892767080noreply@blogger.com