lördag 8 augusti 2015

Dagens fönster ...


Ett fönster från Baggböle hemma i Västerbotten, fångat av madame Cruella - Helena Björk, alltså -.

Där är hon på bröllop och har säkert trevligt värre.

Tack som tog dig tid att ta med fönsterhåven! säger jag.

//Ja, det är lite hipp som happ med bloggen just nu. Att från Bornholm sitta och blogga från min Iphone, sitta och trixa med pyttesmå bokstäver, nej, det blir för krångligt. Precis som många andra funderar jag allt mer på att tacka för mig; det blir lätt att man skriver om samma sak jämt och ständigt. Nåja, det här var i alla fall dagens fönster. Nu ska jag ta mig en titt i länklistan och se vad ni har haft för er.

9 kommentarer:

Bert Bodin sa...

Lägga ner? Dumheter!
Använder du inte Bloggerappen, när du bloggar från mobilen. Jag tycker det är suveränt, även om redigeringsmöjligheterna är lite begränsade.

Elisabet. sa...

Jodå, jag har den, men vill bra mycket hellre sitta vid min stora skärm ,-) jag ser helt enkelt för dåligt och skriver ideligen fel ,-)

Bert Bodin sa...

Men du fejsbookar ju glatt. Är det inte från mobilen?

Elisabet. sa...

Bert: jo, men det blir mycket kortare inlägg. Ja, ja, det får bli som det blir.

Ulrika sa...

Våga inte!!!
Det blir aldrig samma samma i din blogg, och aldrig tråkigt, vad du än skriver om. Nehe-ej du. Don't you dare! :-)

Anonym sa...

Elisabet, som läsare av din blogg i många år och som ger och har gett mycket glädje, så hoppas jag att du fortsätter! Samtidigt har jag full respekt för det val du gör så klart. Ville bara att du skulle veta att din blogg sprider en massa känslor av olika slag, precis som livet :-) Tack!
Anna-Karin

Turtlan sa...

Men på paddan då? Där är ju lite större att skriva!

Nej inte får du sluta skriva :-)

Säger hon som skriver allt mer sällan....

Elisabet. sa...

Ulrika: nu skrev jag inte det här för att gå med håven, utan det var funderingar som jag verkligen bär på :)

Anna-Karin: tack snälla!

Turtlan: jag har ingen padda, det har Thomas och jag tycker inte att det är så mycket enklare egentligen. Jag tycker om riktiga tangentbord ,-)

Ulrika sa...

Det vet jag ju. Men nääää, sluta inte! Himmel så tråkigt det vore!! <3 <3