söndag 6 december 2015

Och här, mina vänner, är vinnarna!



Om ni är döless på dom här filmsnuttarna, så kan jag meddela följande:

En förpackning med kakor (bakade av friherrinnan) går till .... Närke, till Ulrika!

Domherrarna som sitter på rad .., dom går till hon som än en gång blivit mormor - Barbro i Uppsala -!

Och överraskningspriset - en påse lavendel, förfärdigat av Kristina Halling -, det går till Kattis, också i Närke!

Stort grattis till er alla tre!

Vinsterna postas i morgon, måndag.

Och viktigast av allt:  t a c k  till er som delar med er!

5 kommentarer:

Bloggblad sa...

Det är inte det minsta tråkigt. Möjligen tråkigt att jag är en så slö bloggare att jag inte hinner med. Det är så roligt att läsa om det bästa i veckan för andra. Påminner oss om att faktiskt så mycket är bra och glädjegivande. Själv var jag lyrisk både torsdag och fredag med "mina" flyktingpojkar. De ger mig så otroligt mycket glädje, skratt och värme.
Extra glad blev jag efter fredagslektionen när den arabiske tolken skrattade gott och sa att jag inte behöver tolk... "Ditt kroppspråk förklarar vartenda ord" (jag visste inte ens att jag har nåt...)

Kattis sa...

Hurra, för mig, och tack! :)

Ulrika sa...

Hurraaaa!! Lite jullyx för Chrille och mig. :-) Tack!!!

Babsan sa...

Tusen tack,de är ju jättefina

Ruta Ett sa...

Grattis till alla vinnare OCH vilken tjusig ljusstake ni har i fönstret!!!