onsdag 27 januari 2016

Dagens fönster ....


Krya på er. Trist att vara sjuk.
Ett fönster kanske, ett fönster från Sandbyborg på östra delen av Öland.

// Så skriver Eva som en gång - visst var det så - drev bloggen Benved?
Är den kvar?

Och så helt UNDERBAR bilden är!

Det här är nog allt jag mäktar med idag.
Fortfarande hög feber - jag tror att jag håller på att bli galen -!
Pratade med Bodil på jobbet och igår och sa - helt ärligt - att den här gången har jag inte ens ångest över att vara hemma .., ingenting orkar jag.

Ajöken, sa fröken!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men stackars, stackars dig!

Hedgren

Evas blogg sa...

Så jobbigt det låter. Hög feber länge det däckar en totalt. Och det enda man kan göra är att vila, vila, vila. Kram från Frösön. Och bilden, ja den är helt underbar.

Babsan sa...

Orkar du inte blogga ......då är det illa😘Har du fått penicillin? Vore nog läge för det tycker jag .Kryakramar i mängd

Anonym sa...

Men så tråkigt att läsa att du är sjuk igen. Krya på dej!
Mycket vacker fönsterbild.
Är på sprang, ska passa en buss och åka in till stan och gå på bio.
Lena i Östersund

Ulrika sa...

Åh din stackare! :(

Kraaam kraaam!