lördag 25 juni 2016

Hur glad blir man inte ....!


Det var på Bornholm i fjol. Vi körde lite på måfå och kom till lilla Tejn och plötsligt passerade vi en alldeles underbar trädgård och jag bad pv att vända om .., där gick en kvinna och pysslade bland blommorna och hon såg så vänlig ut, jag tänkte att kanske kunde man få ta några bilder.

Det fick man. 
Och det blev ett så fint ögonblick så där mitt i livet och semestern. 

Igår kom så det här mejlet susande till min inkorg ....

"Hej Elisabeth 😊

Husker du at i var forbi en have i Tejn sidste sommer i var på Bornholm ?

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kom til at tænke på besøget og at det var trevligt om i ville kigge ind om i igen kom hertil... 

For ved jeg der kommer søde gæster bager jeg en roulade og giver en kop kaffe 🌸🍓😋 og du kan se hvor haven er vokset og nok også lidt nyt er kommet til ☺️

Sommersolskinshilsner fra solskinsøen og Anette og Boca (min elskede kat 🐱❤️".



Anette  Reinhold
"Katheaven" Bornholmsk solskinsøstrik   
Sendt fra min iPad                                                  
                                               

1 kommentar:

mossfolk sa...

Underbart! Och så typiskt dig -jag hade konstaterat att det var fint och passerat. Sedan hade jag sagt, efteråt, att jag borde ha stannat... Men hade jag passerat igen hade jag förmodligen ändå inte vågat stanna.