söndag 12 mars 2017

Idag fyller han år ....


Jo, ingen mindre än den fine Rexxie - Anders Nilsson - i Västerås!

Tänk, så mycket han har berättat för oss .., fakta han letat fram innan man ens hunnit tänka tanken och han har varit med länge-länge-länge och kommenterat, nästan från det att jag började blogga någon gång på hösten för tolv år sedan!
Jag tror att han, Ulrika och Anna i Helsingborg (vars blogg hette Mandalaya) var dom första att plita ner några bokstäver. Bloggblad kom också in rätt tidigt.

Du betyder mycket här i bloggvärlden Anders, ja, bara genom ditt sätt att vara.

Stort grattis på 54-årsdagen! från oss här i landet Halland.

7 kommentarer:

Ulrika sa...

Hipp hipp hurra och grattis från Närke också!

Bert Bodin sa...

Finns din gamla blogg kvar?
(Ser att jag var och plitade i ditt första inlägg på den nya. Jösses vad tiden går. )

Bloggblad sa...

Grattis!
Jag började sommaren 2005. Tänk så mycket som hänt bloggvärlden. Många som hoppat av, flera som dött - men inte så många nya som tillkommit i min krets.

Rexxie sa...

Tackar!

Monica i Lysekil sa...

Jag tror det var hösten 2005 som jag hittade din blogg :-)
Kan inte förstå att det har gått så många år!
Jag har följt dig hela tiden, och det känns som om du är en del av min familj :-)

Monica i Lysekil sa...

...och Grattis på födelsedagen Anders/Rexxie! :-)

Monica i Lysekil sa...

Ps.
Kommentaren o bloggen är skriven till Elisabet :-)
Ds.