onsdag 26 juli 2017

Ajöken, sa fröken ...

Nu vankas semester och här - på bloggen - kommer det att bli tomt och tyst.
Den som då skickar fönsterbidrag kanske tänker att "det var det värsta slå slö hon är på att lägga in min bild", men det beror alltså på att bloggar jag gör inte under resans gång.

Däremot kommer jag väl att spamma instagram, ja, det är lika så gott att jag utfärdar en varning.
Där på elisabetihalland finns säkert bilder, om nu någon skulle vilja hänga med.
I så fall: varmt välkomna!

Ha det så gott alla raringar!

// Hus, växthus, sigge och nelly passas av min f.d. svägerska och hennes väninna, så ni inte tror att vi lämnar allt vind för våg. Dom säger sig vara i "rena paradiset" :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det nu så trevligt på semesterresan! Men det blir tomt utan din blogg. ellem

mossfolk sa...

Ha en riktigt trevlig resa! Så ser jag fram emot att läsa om den här sedan 😊

Steel City Anna sa...

Ha en härlig semester!