lördag 16 september 2017

Lördagsfönstret och lösenord ...


Lite så här känns det just nu; som om man är på väg - eller redan är där - in i dimman!
S o m   jag avskyr detta med lösenord!

På jobbet ska vi nu alla "certifieras" när det gäller ATG - spel, alltså spel på hästar.
Då ska man gå in på ombudssidan och skriva in sitt lösenord och om man inte kommer ihåg det, ja, då kommer det upp en mängd frågor som ska besvaras .., så där, "vad heter din favorithäst?" och en massa andra spörsmål, vilka man tydligen har besvarat för länge sedan, men absolut inte kommer ihåg flera år senare.

Den här utbildningen tar sin tid, berättade arbetskamraten som redan gjort den, och jag tänkte att det vore ju perfekt att göra den idag, när jag ändå är ledig. Men nix pix, jag kommer mig inte in.

Sååå frustrerande är det!
Men solen strålar och det är ju alltid nånting att glädjas åt.



Inga kommentarer: