fredag 12 juli 2019

Kväller .... 

... från att ha nästan-gråtit i morse och idag av en rygg som slagit knut på sig själv,
hoppas jag nu innerligt att den håller sig på plats i helgen.

Det är bättre nu, men inte alls bra.
Men bättre. 
Jag kan i alla fall röra mig utan att vara beredd på det värsta.

Ikväll anlände Emma, Emil och deras pappa Peter, alla har gått och lagt sig.
Nu är det bara jag kvar.
Dom blir här en dryg vecka och på torsdag kommer Maria.

Själv ska jag - om det går som det är tänkt - arbeta mån, tis, lör och söndag.
Jag håller tummarna.

3 kommentarer:

Turtlan sa...

Har du testat Alvedon / Panodil 2 st x 3 + 1 st Ipren x 3? En bra grundmedicinering? Tar kanske inte bort det onda men lindrar.

Håller tummarna!

Elisabet. sa...

Turtlan: kan jag ta mina Alvedon 665 mg + 1 Ipren?

Turtlan sa...

Ja det kan du men lite osäker på om man tar en eller två alvedon 665 i taget. Står det ngn dosering på asken till Alvedon 665?