lördag 30 maj 2009

Och nu har pv fått hjärtflimmer och vi åker in till akuten.

11 kommentarer:

Ellis sa...

Men herregud!!

Jag får ont i magen. :(

Anonym sa...

Håper det går bra.

En varm kram til PV,og en til deg også


-B-

Linda sa...

Åh nej!!! Inte nu, inte någon gång!

Love, literature and gardening sa...

Nej men snälla ni vad jobbigt ni har det. Det ordnar sig säkert på bästa sätt för läkarvetenskapen är duktiga på hjärtan. Har en svåger som far in akut med sitt flimmer också med jämna mellanrum. Och jag vet att det frestar på för alla inblandade när någon man tycker mycket om ska ha det på det viset!

Ellis sa...

Snälla snälla sms:a (eller blogga) när ni är tillbaka så man vet att han är ok!!
Jag kommer inte kunna sova innan jag vet.

Tänker på dig Pv!! K R A M!!!

Suvi sa...

Oj, det låter otäckt! Jag håller tummarna för att det ska gå bra!

bettankax sa...

Kram till er båda!

Annela sa...

Nej men fy så obehagligt! ag håller tummarna så att allt går bra.
kramR till er båda

ab sa...

Skickar goda vibbar. Tala om när faran är över.

Anitha sa...

Håller alla tummar och tår!
Kram

Evas blogg sa...

Och nu mitt i natten går jag in här och läser. Pust och tack och lov att han är väl omhändertagen på sjukhuset! Varm kram till er bägge!