måndag 20 juni 2011

I bokhögen ....


Den som gjort omslaget har i alla fall valt fel ras på hunden.
I boken är det en Dobermann.


...den som häromdagen kom med posten och överraskade så, fanns bland annat den här boken.

Det ska jag säga er, mina damer och herrar, att här ångar det av erotik.

I boken, alltså.

Ja, inte bara ångar .., det är så hett så man får nästan ha handskar på sig.

Aldrig i hela mitt liv har jag läst en roman av en kvinnlig författare, där närapå varenda sida handlar om sängkammarvalser i olika takter.

Betyget?

Ja, på den där skalan från 1 - 5 .., så får den en 3:a.

2 kommentarer:

Mian sa...

En 3:a alltså...
Då kan jag låna den av dig sen i sommar :-)
Jag gillade hennes sätt att skriva i Berlinerpopplarna (m.fl. böcker) men denna bok verkar ju inte vara i samma genre...

Elisabet. sa...

Mian: ja, det får du mer än gärna göra! pv tänker läsa den nu ,-)) Ajaj.