lördag 2 mars 2013

Erika und Bernt ...


Under halvvasan, när vi åker runt till några kontroller för att heja fram AP, hejar vi ihärdigt på en kvinna som har en mössa i form av jordgubbe .. ni vet, såna som var så moderna för ett antal år sedan.

När vi nu står och väntar på att AP ska komma i mål (igår alltså), så ser jag den här kvinnan passera och jag känner bums igen henne, ja, men det är ju verkligen hon med mössan och jag hinner ifatt och frågar om jag får ta en bild och hon säger - på tyska -, att åååå, ja, hon känner igen oss, ja, det var ni som hejade så mycket och kvinnan ser så snäll och rar ut. 

Det blir lite småprat - dom ska åka i morgon, hela loppet - och hon frågar om jag kan ta en bild med deras kamera, ja, där dom står vid statyn av skidåkaren och det gör jag, men passar då även på att själv fånga dem på bild.

Här är dom alltså .., det glada paret Erika och Bernt från Tyskland.

Inga kommentarer: