fredag 5 december 2014

Det bästa för Ann i Göteborg ...

Den här veckan är det svårt att välja mellan vad som varit det bästa:
1. Förkylningen bättrar sig, om än långsamt, och huvudet klarnar lite åt gången nu på tredje veckan.
 

2. Mattan såldes på Bukowskis för 13000:- och jag är supernöjd och jag tror att moster gnuggar händerna och gläds i sin himmel   

3. En filmsnutt från Gospelkörens konsert med Martin Stenmarck i november kom ut på Youtube. Det räckte med några sekunder för mig och sedan var jag där igen. I mars startar det igen och då står jag där på nytt! 

Här kan du se oss!    
(Jag står bakom Martin och syns inte förrän ca 6 min in då han böjer sig ner. DÅ syns mitt lila hår lite grand)

Bästa hälsningar
Ann

1 kommentar:

Bloggblad sa...

Oftast hinner jag inte med "DBV" (har ju så stressigt som pensionär!) men den här veckan har varit alldeles jämngrå. Och det är jag rätt glad för, inga katastrofer...

Att jag har gjort fyra, eller kanske fem, av min bunt med kanonnoter räknar jag inte som det bästa, kanske när/om de kommer ut i säljbart skick...