fredag 27 januari 2017

Ulrika, hon säger så här ....


"Jag som älskar att vara på väg, på resande fot, att flänga omkring säger: nope. Jag vill bo i Sverige. Mitt i en svensk granskog. (Och flänga omkring med jämna eller ojämna mellanrum. ;) )


Jag tycker om årstiderna (inte våren så mycket, men den får man stå ut med ändå) och jag tycker om (ÄLSKAR) allemansrätten t.ex.



Om jag kunde bestämma fritt, utan tanke på kostnader, skulle jag bokstavligen bosätt mig MITT i en skog. Köpa marken så den var min.
= 100% nöjd. :-)

Starta ett litet kollektiv med människor jag tycker om, där alla har sin egen lilla bostad, utspridda i skogen.

Häpp!
Hälsar hippien ;)

//Alla bilder är tagna av Ulrika; den översta visar när hon var på besök i Skåne och vi gjorde en utflykt västerut.

Inga kommentarer: