fredag 24 juli 2009

Den 24:e juli för tre år sedan.

Då kändes det så här.

7 kommentarer:

annannan sa...

Men det var ju i bloggen dom hamnade, orden. Vilket ljuvligt inlägg.

De e jo såu lejvanes grant darr po den vajen, som min pappa också skulle hålla med om. Och den där doften av mognande säd på åkrarna. Och denna Östersjö när vattnet är badljummet. Det är det väl i år, hoppas jag? Om tio dar är jag där.

Ja jösses vad livet är härligt

Bloggblad sa...

Jag minns det inlägget, det var så känslofullt. Men att det redan är tre år sen???

Anonym sa...

Kjenner igjen landskapet,der var jeg forrige uke.,,,

Men en flott beskrivelse var det,
Ha en fin kveld i skjønne Ystad,

-B-

Elisabet. sa...

annannan: ja, och när jag nu läste det, så kom jag också ihåg doften av säden .., när det är ljummet ute och man passerar fälten ..! Välkommen hem!

Bloggblad: jepp, tre år sedan .., så fort rusar tiden iväg!

Bente: detsamma till dig! Och välkommen tillbaka!

Evas blogg sa...

Säger som Bloggblad: är det tre år sen?!!! Tiden går fort.

pralinen sa...

Det doftar så fint, vi cyklade över slätten igår em... berusande..

Tuvstarr sa...

Du borde skriva bökker du. Det här inlägget ska jag läsa en gång till, precis som jag har läst PÅ SAVANNEN flera gånger. Du skriver så skönt, då blir man alldeles varmt i hjärtat.
Ha det så fint.