torsdag 2 februari 2012

Ny sorts hälsobars ....


Häromdagen kom ju med posten ett litet paket från företaget Bettankry AB.
"Hälsobars", var det.
Skrev hon.

Nu är jag ju ingen större fantast av såna här "bars", så jag har låtit det fina paketet ligga här vid datorn och vila till sig lite och så, nu på morgonen, så tänkte jag att ..."ja, men jag kan ju ta en sån där nyttig grej innan frukosten".

Och så tog jag bort omslagspapperet ....


Och där i ..., låg det bästa jag vet .., åååå, sicken fröjd och lycka!

Där låg nämligen marsipanbröd från Anthon Berg och detta är nästan det bästa jag vet!!!

"Hälsobars", jo, jag tackar jag ,-)

Och har nu syster Bettankax ordinerat en sådan (säkert menade hon två per dag), så vem är jag att motsätta mig den säkerligen oerhört beprövade vetenskapen?

Ååå, tack igen, syster Bettan!

4 kommentarer:

Lisette sa...

Underbar hälsokost!
Visst är det skönt att kunna följa ordination med så rent samvete ;)
Mums på dig!

anna of sweden sa...

Oj, vilken härlig läsning. Hon verkar kunna sin sak, Hälsocoach Bettankry.

Anonym sa...

Ett litet tips till dig och alla andra fotointresserade: på kyrkanstidning.se finns en tävling, Fota din bild av kärlek. Bilderna ska vara inne senast 14 febr. ellem

Evas blogg sa...

Vilka underbara hälsobars!!!! Den hälsocoachen gillar jag.