söndag 1 april 2012

Bäst i veckan för Lotha ...

 Elisabet!


Det bästa denna veckan är att äldsta sonen fick körkort, han kör och kör ....
Men sen undrar jag varför jag inte blev äldre ... eller kanske jag blev men inte märkte ;)
 
Sen har jag startat min sista kurs innan jag blir barnsjuksköterska, jag har fått svar från två nya ssk om forkningsintervjuer och sen har min professor gett en vink om en ny kurs som mamma oxå vill gå ... 

Så om vi säger så ... Livet verkar gå vidare !

// Elisabet säger: Lotha är dotter till min kusin - bloggerskan Mellansystern - hon som har energi i klass med ett fungerande kärnkraftverk. Och eftersom det bara strular när jag lägger in länkar, så kan jag meddela att Mellansysterns blogg (för övrigt väver hon ungefär lika mycket som Ulrika stickar ...), den  finns i min länklista!




Inga kommentarer: