måndag 6 augusti 2012


Cecilia N berättar om sitt bästa ...


Det kan ha varit i lördags. Att jag faktiskt för egen maskin*  gick upp och gjorde i ordning födelsedagstårtefrukosten (och slog in paket som jag glömt slå in) och att dottern och sambon kom över på födelsedagsmiddag (tacos) sen på eftermiddagen.

Och att sen efteråt så satt hon kvar och berättade lite om jobbet och det var så häftigt att hon är så stor och vuxen.

Men Silver-Sara var också en bra sak i veckan, fast inte så privat.

(Nästa vecka kan det vara så att de här jordgubbarna är bäst. Från Jämtland, Rödön.)

(*Jo det är så att jag är familjens sämsta morgonuppgångare.)

Cecilia N

2 kommentarer:

Bloggblad sa...

Oj, i lilla rutan i min högerspalt läste jag att Cecilia N FLÖG för egen maskin... och gapade stort.

Elisabet. sa...

Bloggblad: ,-)

Ja, då hade jag blivit impad!
Vi passerade Söderköping på vår väg hem från Sthlm .., nu letade vi ju inte ert hus, utan kunde ta det lite piano .., och ååå, så vackert där var med alla trähus och vattnet och allt!