lördag 26 oktober 2013

Det bästa för ellem i Skellefteå ...

Bilden har jag lånat från fabrikanten

Hej!
 
Nu firar jag att jag har haft min CPAP i ett år. Den har helt förändrat mina nätter och därmed mina dagar eftersom jag nu känner mig pigg på ett helt annat sätt. Vill inte tänka på hur det skulle vara utan den.
 
Nåt annat som gläder mig just nu är att jag är ledig tre dagar. Ska försöka att inte bara vara “nyttig” utan även njuta av sånt som jag tycker är roligt. Blir nog lite bakning och det är ju både nyttigt och roligt tycker jag. Så ska vi ha middagsfrämmande ikväll, svåger och svägerska. Och nu strax ska vi åka till stan och se om vi kan boka en solresa fram i vår. 
 
 ellem

4 kommentarer:

Turtlan sa...

Härligt Ellen! Jag vet precis vad det kan innebära. Använder inte själv men är en del av mitt jobb Kan man säga.

Anonym sa...

Turtlan:Jag har nog ett annat fabrikat, för min sitter åt mera i pannan. Det gör att jag fått två gropar där. Ska det vara så? Jag lägger numera en dubbelvikt bit av en gammal frottéhandduk emellan. ellem

Anonym sa...

Turtlan:Jag har nog ett annat fabrikat, för min sitter åt mera i pannan. Det gör att jag fått två gropar där. Ska det vara så? Jag lägger numera en dubbelvikt bit av en gammal frottéhandduk emellan. ellem

Elisabet. sa...

Turtlan: bilden är det jag som lagt in; Ellen hade enbart text ,-)