tisdag 19 november 2013

Glöm nu inte .....!

I morgon är det dragning i uppmuntringslotteriet, ja, om jag inte ligger däckad efter tandutdragningen på morgonen, vill säga.


Alla bidrag är välkomna och priserna är ett vackert kort av Lars Lerin (tack Turtlan!),


... de vackra halsbanden från Maggan i Huddinge ... (tack snälla!) och ett vackert akvarellkort målat av Eva på Frösön - ett dubbelt julkort med kuvert -! 


Just det.

Och följande ligger just nu i byttan och skvalpar:

Eva på Frösön

Lena i Malmö

Ann i Göteborg

Ulrika i Västmanland

Anne i Mantorp

Eva i Tyresö

Och så jag själv (som drömmer om halsbandet ,-)

2 kommentarer:

gunnar i vaplan sa...

Ojdå, ser ut som om Eva på Frösön har bytt stil på sina kort - spännande ;-)

Evas blogg sa...

Gunnar: nej då, jag gör lite av varje jag :) Visst har jag skickat in DBIV?