lördag 8 februari 2014

Vågar man inte titta ...

Tack du rara Eva i Tyresö!

... på skiathlon där Charlotte Kalla är i ledningen just nu, så kan ju alltid visa vad som kom med posten och som ska planteras till veckan.

Och snart bär det iväg till affären.
Nu stundar fyra dagars arbete, en ledig och så två arbetsdagar och därefter ledig helg.
Ja, ja .., jag vet, man ska leva i nuet ,-)

Två veckor kvar bara tills det bär iväg till Sälen!
Och i morgon middag på Fridolfs i stan, tillsammans med arbetskamraterna och självaste hedersgästen - hon som numera kan titulera sig friherinna -.

4 kommentarer:

Tankevågor sa...

Den blomman tycker jag om.

Mian sa...

Åh ... Jag älskar Blomman för dagen, den ljusblå/himmelsblå sorten.

mossfolk sa...

Sådana sådde vi när jag var barn minns jag...
Och det här med sport på teve är på tok för spännande för mig. Jag är rent nervös hela tiden och sysselsätter mig med en massa annat och så får teven stå på lite i bakgrunden :)

Elisabet. sa...

Tankevågor och Mian: jag såg den hos Eva ute i sommarstugan i Haverdal .., den var sååå fin!

mossfolk: ja, så är det för mig med .. jag går ofta och sätter mig här vid datorn .., men jag har ju så jag kan se tv:n om jag vrider på huvudet ,-)