torsdag 24 april 2014

Det bästa för Anne i Mantorp ...

Hej kära du!

Visst vill jag vara med i lotteriet nu när du börjar komma ut ur din operationskoma. Måste säga att
jag beundrar dig dels för ditt mod att göra en till operation av ett andra knä och att du är så himla
tapper och alltid positiv. Du är bäst!!!!!
(Elisabet säger: ja, jag tycker dom där raderna var så himla trevliga, så dom får faktiskt stå kvar ,-)


Så till det bästa på länge för min del, som var besök på en en alpackautställning i ridhuset i Mjölby.
Jag är KÄR! Vilka underbara djur och så vänliga och med ett läte som påminner mig om bebisar.

Tyvärr har jag ju inte fått tummen ur och fixat så jag kan ta bilder, men du hittar säkerligen något
passande.

Må nu så gott i det ljuvliga vårvädret.
Kram/Anne i Mantorp

Inga kommentarer: