fredag 13 juni 2014

Det bästa för Anne i Mantorp ...


Hej!

Nu var det så himla länge sedan jag var med i lotteriet. Tycker jag har vunnit så mycket och så blir
det bästa lite samma hela tiden. Och så tycker jag att det händer bästasaker stup i ett.

Men det som var idag slår dom andra bästa som varit sista tiden. Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka
min stolthet och glädje och en del tycker väl inte att det är så märkvärdigt, men jag blev så lycklig att
tårarna trillade.



Glöm inte att titta till slutet! (Detta har jag filmat av från Facebook ..., och det visar en del av solot, hälsar Elisabet).

Det var på skolavslutningen i kyrkan och barnen sjöng så fint och det talades snällt till barnen av rektor och präst och som avslutning står mitt barnbarn där framme och spelar solo på sin trumpet och då brast farmodern ut i tårar.

Han är bara 11 år och spelar så fint och det var inte bara jag som fick tårar i ögonen..
Så är det så härligt att läsa om din rehabilitering. Simma är säkert bra och du är så tuff som kämpar på. Snart så kan du gå omkring som vanligt tror jag.

Kramar till er alla från Anne i Mantorp

// Sååå duktig han var! hälsar bloggmadamen.

2 kommentarer:

mossfolk sa...

Men så fint! Det är klart att farmodern ska vara stolt!

Anonym sa...

Bara 11 år, jättefint! Trumpet är svårt, det.
/Biggan