söndag 24 september 2017

// Det bästa för Kerstin i Dalarna ...


Det bästa i veckan var att träffa barnbarnet J igår ♡
Tiden går så fort och fast jag träffar honom ofta och pratar i telefon eller via Messenger med video så har han lärt sig mycket nytt när vi ses "på riktigt ".
Pratar, pratar och river fram massor av grejer i köket och sin del av vardagsrummet. 
Igår bakade vi sockerkaka i en av formarna 🚗😀
Idag däremot blir det lugnt - reserv-reserv-orken tog slut igår så nu samlar jag ny till nästa barnbarnsträff ♡
Kram Kerstin i Dalarna

2 kommentarer:

mossfolk sa...

Den tröjan kan jag just tänka mig är populär! Vår egen treåring skulle älska ett sådant mönster :)

Kerstin i Dalarna sa...

Om du eller någon i din närhet syr, så har jag köpt tyget här: https://tygrullen.se/shop/trikatyger/monstradtrika/fordon-gra/
Finns många andra finna tyger där också ��