onsdag 9 november 2022

Dagens fönster ...
















Igår letade jag febrilt på min blogg efter inlägg från tre knäoperationer; 2009, 2014, samt 2017 och det var då jag snavade över den här underbara fönsterbilden, fångad av Barbro i Tranemo .., hon skickade den som någon slags tröst - inför eller efter en av operationerna -. 

Den är så ljuvlig, så jag kan bara inte motstå att lägga in den ännu en gång!

Ibland på morgnarna när jag möter mig själv i spegeln, är det väl ungefär så där det känns.

5 kommentarer:

Irene Lundmark Alm tidigare Malåbo sa...

Hahaha, samma här.

Elisabet. sa...

Irene Lundmark Alm: bra, då är vi två ,-)

Anonym sa...

Ja herregud så många bilder man tagit genom åren…
Under hela (foto)resans gång så har jag dragits till det lite bedagade, om inte annat som en kontrast till allt som (bara) är vackert.
Tack Elisabet. ❤️
Barbro/walkaboutsweden

Elisabet. sa...

Barbro/walkaboutsweden: ja, du tar såååå härliga bilder!

Guy sa...

En mycket fin bild!