torsdag 25 juni 2026

I väntan på pv ...

Bilden togs genom bilrutan .., det var igårkväll på parkeringen i Skallkroken och pv - som inväntat kvällsmörkret - skulle kontrollera om topplanternan på båten lyste som den skulle (det vill säga, om vi nu hade varit ute till havs ...), men se, det gjorde den INTE. 

Idag får han försöka hitta felet, ty det kan ju hända att pv och Tommy ska köra nattsegling en del av sträckan till Limhamn (Tommy ÄLSKAR nattsegling!) och då måste lanternorna fungera. 

Till höger om mig där jag satt, stod tio husbilar parkerade. Alla ställplatser fyllda, som vanligt. De flesta var svenskregistrerade.

Inga kommentarer: