onsdag 24 juni 2026

Och så ett kvällsfönster från Skåne ...

Sä här skriver avsändaren som är hedgrenskan: "God afton! Ett kvällsfönster på väggen i vårt gäst/arbetssrum! Så glad att läsa att du mår bättre!"

/Tack Kerstin! säger jag.

Inga kommentarer: