Och så ett kvällsfönster från Skåne ...
Sä här skriver avsändaren som är hedgrenskan: "God afton! Ett kvällsfönster på väggen i vårt gäst/arbetssrum! Så glad att läsa att du mår bättre!"
/Tack Kerstin! säger jag.
Skicka en kommentar
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar