torsdag 20 januari 2011

heja sverige friskt humör!!!


Det är klart, om man hänger i en lina uppe på K2 eller kastar sig utför en våldsamt brusande älv och nästan tippar ur båten .., jo, jag inser att det finns annat här i livet som är spännande .. men en handbollsmatch mellan Polen och Sverige - som den ikväll - inte kan det finnas mycket som slår detta ...?

Vilken s t ä m n i n g!

(pv tycker inte att man måste ha volymen på max, men det tycker jag ... och då kommer jag ihåg när någon av döttrarnas kompisar ville se fotbolllandskap hos oss, - i malå - just för den sakens skull, att man fick ha på ljudet högt ...).

Och heja Kim Andersson, denne alltid så trevlige kund i kassan i Ystad!

(Kim var kompis med min arbetskamrat Patryk, jo, med y).

// Stort plus till speakern i Göteborg - suveränt bra -! Och publiken, inte att förglömma.

3 kommentarer:

gunnar i vaplan sa...

Nja... kuta omkring och kasta boll är för mig lika tråkigt och ospännande som att titta på fotboll och då ska ni veta att fotboll tycker jag är det tråkigaste av alla bollsporter att se på.

Elisabet. sa...

gunnar: jag har just suttit och tittat på ticnet.se om biljetter till sverige-danmarkmatchen nästa vecka, men om vi ser den sittandes i soffan Ektorp, så sparar vi 1600 i biljettpengar och då är bilresan till malmö inte medräknad ,-)

Men nog har jag himla god lust ...

Anonym sa...

Elisabet: Vilka lättförtjänta 1600:- om man så säger ;))
/gunnar/