söndag 20 november 2011

Och gissa om han testade "controllern" ....

Om pv hade fått välja, så hade det blivit en säng som man kan höja och sänka.

Ni vet .., en sån där som man ligger där och manövrerar med en fjärrkontroll.

Men .., så har han ju en (enjängd) sambo som har begåvats med livlig fantasi .., och det kan jag lova er, att jag för min inre syn såg allt som kunde hända med den sängen!

Jo, jo .., tänk om strömmen går bäst som man sitter där och läser en bok och sen får man tillbringa resten av natten i hjärinfarkt-läge och nog såg det väl aningen "rappligt" ut det är underredet .., nej, "jag vill ha en vanlig säng!" sa jag.

Så blev det också.

Men madrassen fick han minsann bestämma.

2 kommentarer:

Anonym sa...

stackars pv
jag har nog haft min höj- och sänkbara i drygt 10 och jag ÄLSKAR den.
Guben har haft sin i 13 år och än har ingen av dom fastnat i nåt läge, hoppas det inte händer :)
titti

annannan sa...

Haha. Jag tänker på hemmadottern och potatishandlaren i utdragssoffan i Lars Molins pjäs Potatishandlaren, jag.