fredag 13 januari 2012

Dagens fönster ...



Monica i Lysekil undrar om jag har någon nytta av ett soligt fönster från Bohuslän?

Om jag har!

Det är torsdagkväll när jag lägger in den här bilden och jag är alldeles förbi av trötthet och tänkte för mig själv .., ååå, nu måste jag fixa en fönsterbild till imorgon .., går så in på mailen och vad jag hittar där, om inte detta ljufvliga!

Visserligen bor vi nära havet, men vi ser det inte.
Man hör det, men ska man ha havsutsikt, får man allt klättra upp på taket.

Men Monica, tänk .., hon kan i sommar sitta på sin balkong och se havet där borta ., och klipphällarna och kanske segelbåtar som sveper förbi!

Sicken lycka!

2 kommentarer:

SoF sa...

Underbart!

Ett soligt fönster från Bohuslän kan ju aldrig va´ fel. :)

Soliga hälsningar!

Rogarden sa...

Monica...vilken vidunderlig utsikt! Äntligen sol även här idag över Kalmarsund, men den utsikten har jag inte. Härligt!