måndag 23 april 2012

Ett litet extrafönster ....

Om barnen förärade sin mamma - dvs, jag själv - briljanter och diamanter, så skulle hon inte bli ens en tiondel så lycklig, som när det kommer en fönsterbild susande genom rymden!

Och när jag nyss fick ett meddelande-pling i min mobil och hittade det här fönstret, behövde jag inte fundera över vem av barnen som var fönsterfångare ...

Så här löd texten:  "Såja, en inplockad för dagen. Nu ska jag bara förhöra honom också."

Och jag svarade och berättade om glädjen över bilden.

Fick nytt svar: "Dagens fönster får man ju inte missa ;) Han erkände för övrigt allt ;)

// Som ni ser är inredningen lika tjusig som i lägenhetsannonserna nu för tiden.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den som ändå hade ett så rent skrivbord.
Ja, så länge inte påståendet att "som det ser ut på bordet har man det i huvudet" stämmer.
Hellre rörigt än tomt, således.
Fast ibland funderar jag på om det inte vore bättre att ha det tomt.
PV

Ulrika sa...

Ett spännande fönster! :-)

Pv - om det där stämmer har jag nog mest ludd och damm (från garner) i skallen... Hm... :)

bettankax sa...

Fängslande fönster:) (inte mycket bevänt med fantasin här;))