onsdag 25 april 2012

Sen finns det nitton till ....


Ja, jag säger bara en sak .., nånting så uppfriskande och roligt som misstaget med att bjuda fel Margaretha Winberg på fin middag bland alla f.d. ministrar - och sättet som Lena Ek löste det hela på - det tycker jag var fantastiskt! 

Att den "felaktiga" Margaretha Winberg dessutom fick vara med på såväl middag som gruppfotot (hon sitter längst nere till höger och verkar ha trevligt ...)  vittnar om såväl humor som generositet hos Lena Ek! 

All heder åt en sådan härlig kvinna!

(Och gissa, hur många kunder som har skrattat gott åt detta idag!)

2 kommentarer:

Tankevågor sa...

Ja det här var verkligen en rolig historia! :-)

Elisabet. sa...

Tankevågor: ramlar jag någon gång på Lena Ek, ska jag minsann tala om hur detta gladde mig ,-)