tisdag 30 april 2013

Igår mamma, idag Nathalie ...


Idag fyller min systerdotterdotter Nathalie 29 år.
Ett faktum är att jag älskar henne precis lika mycket som vore hon mitt eget barn. 

Hon är världens i särklass lugnaste människa ..., hon är helt klart längst i den nilssonska familjen ..., hon är suveränt duktig på att teckna .., och är precis lika enjängd som sin mammas moster när det gäller kläder.

Och så delade hon min kärlek till våra katter, då, när hon var yngre och hälsade på ute på landet i Skåne.

Det kanske hon gör ännu, fast vi ses så sällan.

Grattis på födelsedagen Nathalie!

4 kommentarer:

AP sa...

Och vacker så man dååååånar!

Eva i Tyresö sa...

Väldigt fin men är hon inte lite påminnande om din mor?

Elisabet. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Elisabet. sa...

Eva i Tyresö: det kanske hon är, men dom är inte släkt ,-)
Mian systrar och jag själv har olika mammor.