söndag 14 april 2013

Och så blev det då äntligen dragning ....



Grattis till vinnarna!

Och tack Eva som skänkt förstapriset (plus kortet!) och tack till er som stod för tröstpriset!

Tack också till den käre och svårt medtagne Notarius Publicus som orkade ställa upp!

Ps. En varm hälsning till vår charmante NP i Halmstad - Gösta - som också varit hängig. Ds.

Uppdaterat: om vinnaren kan sägas så här mycket .., att hon är utbildad undersköterska/läkarsekreterare och har arbetat administrativt i över tjugo år; de senaste åren som bemanningsassistent - ett tufft jobb i dessa besparingstider -.
"För att inte gå in i väggen eller dö över tangentbordet" (det är Barbros ord), har hon nu bytt arbetsplats och har det betydligt lugnare, ja, hon arbetar i en reception och kan arbeta heltid, vilken hon tycker känns bra.
Arbetsplatsen finns i Uppsala.
Och så är hon lillasyster (bland bröder ...) och har höger tumme upp.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men gud så glad jag blev!You made my day och Eva på Frösön medBabsan❤

Anonym sa...

Mina tankar går till den svårt medtagne notarie publicus. Vilken prestation att ställa upp en sådan här tung dag. God bättring önskar
Anne i Mantorp.

Anonym sa...

Tack! Så glad jag blev! Tror jag ska rama in den ena disktrasan och ha som tavla i köket! Den andra ska jag krama så varsamt, så...
Du behöver inte skicka dem, Elisabet! Jag kommer och hämtar! ;o)
Kram och tack igen från Hedgren

Anonym sa...

Och tack till en storartad prestation av sjuklingen! Tror det finns hopp om tillfrisknande!
Hedgren

Monet sa...

Stackars pv. Det var en strong insats trots allt. Och grattis till vinnarna i dett alltid så roliga lotteri!

Anonym sa...

Krya-på-dighälsningar till PV! ellem

Anonym sa...

Tack så mycket för allt stöd i detta svåra sjukdomsläge.
PV