måndag 8 april 2013

Tips på hotell i Malmö ...

Kerstin i Dalarna och hennes man ska besöka Malmö (och lyssna till Iron Maiden) i mitten av juli.

Nu undrar hon om jag har något bra förslag på hotell .., men jag har ju mest ägnat mig åt att byta tåg i den skånska metropolen; en enda gång har jag sovit i manglade hotell-lakan just där.

Vad säger ni ...?

Har ni några bra förslag?

Ps. Dessutom har hon fyra biljetter till konserten (10:e juli, södra läktaren på Malmö Stadion) till försäljning om någon är intresserad! Hojta i så fall! Ds.

Mossfolk tipsar om Park Inn.

Samt Ibis.

Själv har jag en gång övernattat på Elite hotell, mitt emot Centralstationen.
Mest minns jag frukosten.

Fler förslag ...? SoF .., bodde ni kanske på Park Inn?

4 kommentarer:

mossfolk sa...

Vi trivdes bra på Park Inn i Västra hamnen. Kanske framförallt för att det var så hundvänligt och så jättenära till stranden. Bra rum (men saknade kylskåp), helt okej frukost och smidigt med garage under hotellet.

Lillebror har flera gånger bott på Ibis hotell på Stadiongatan och anser det prisvärt om man "bara ska bo".

Kerstin i Dalarna sa...

Tack för era tips!

Kollar lite till och avvaktar datum på ett till arrangemang, så vi vet hur länge vi behöver rum :-)

Anonym sa...

Clarion Collection Hotel Temperance ganska nära Lilla torg. Gratis fika och gratis underbart god buffé varje kväll! Kanonbra hotell :-)
/Biggan i Bromma

SoF sa...

Japp - vi gillar Park Inn, just för att vi tycker om att promenera omkring i Västra hamnen (och fotografera).
Funkar ju bra när man har bil, annars får man ta bussen från centralen och det kan kanske kännas lite bökigt...

Natti natti!