onsdag 19 juni 2013

Det bästa för Anne i Mantorp ...


Min bästa tid är nu, är nu .....

Ja, jag tycker att nästan varje dag är en pärla. Som när jag var hos min bästis några
härliga dagar. På bilden halar hon flaggan medan Doris och "grabbarna" tittar på.
Och allra bäst tror jag sandlådeträffen i Björkhagen, tillsammans med barndomsvänner
och en mamma, var. Vi var 12 stycken och för fösta gången var det killgubbar med.
Och att yngsta sonen har varit hos mig och ätit lunch 3 dagar i rad då han har arbetat
här i min by var också bäst.

Sedan är det allt vardagsmys som ofta kan vara utomhus så här på sommaren. Nu
väntar jag bara på att få hoppa i böljan den blå för första gången i år.

Kramar till er båda och en härlig semester önskar jag er.

Anne i Mantorp

Ps. Den här gången gör det absolut ingenting om jag vinner den lilla tavlan som jag
tror föreställer mig och Morris, haha. Ds

Inga kommentarer: