onsdag 16 oktober 2013

Det bästa ....


Så var det dags igen för det där som gjorde hjärtat extravarmt!

Den här omgångens priser kommer från Eva på Frösön (som inhandlat dom fina armbanden i Edinburgh i Skottland) och ett livräddande pris har Turtlan i Karlstad bidragit med; nämligen en liten ficklampa, perfekt att ha när man går ut om kvällarna!

Tack till er båda!


Ett tröst-tröstpris finns också - det glömde jag ju -!
Påsarna med röda prickar har redan försvunnit - (en till Monet i Frankrike, en behöll jag själv - tack Birgitta Palm - Andersson i Västmanland!), men fyra finns kvar och nu tar vi påse nummer tre. Bara att välja för den som får tredjepriset.

Och ni vet ju alla hur det går till ..,  mejla bara den där glädjen till bisse151@gmail.com, så lägger jag in allt eftersom.

Förra veckans priser (boken till Margareta i Huddinge, chilin till Monet och dvd-filmen till Eva i Tyresö) kommer med posten! Nu, när jag är hemma, ska jag ordna med ivägskickning.

Inga kommentarer: