onsdag 6 november 2013

Livet ...


Bilderna togs för en halvtimme sedan.
Och jag är ledig.
Jag tror att bilderna mår bra av att klickas på.
(Vänligen notera att här simmar ingen ut ur bilden ...).



Det finns inte ord för hur mycket jag tycker om den halländska kusten!



Och doften av hav och tång och luften som är mjuk och len och lilla bäcken som äntligen kommer till havet .., undrar just hur det känns .., att ha slingrat sig genom landskapet och trångt och krumelurigt och så ..., plötsligt .., hela stora havet där framme! Ett helt annorlunda liv för en liten porlande bäck!

4 kommentarer:

Jessica sa...

Så fint!

Anonym sa...

Det är så vackert att jag nästan tappar andan. Vatten, stora som små, tycker jag så mycket om.
Anne i Mantorp

Elisabet. sa...

Jessica och Anne i Mantorp: ja, och tänk att jag upphör aldrig att förvånas över hur oändligt vackert här är!

Evas blogg sa...

Underbara bilder!