torsdag 16 januari 2014

Och så blev det dragning ...


Och jag kan i alla fall säga att en av deltagarna kommer att bli nöjd.

Grattis till vinnarna!

Följande låg och skvalpade omkring i den lilla tillbringaren:

Monet i Frankrike

mossfolk

Annika i Kävlinge

Ann i Göteborg

Eva på Frösön

Gunnar i Vaplan

Eva i Tyresö

Turtlan, just nu på holiday ...

 samt ...

Lisbeth / Tankevågor i Stockholm.

Mitt eget bästa - ja, det behöver jag väl inte ens säga vad det är - det vet ni: all värme som kom farande genom rymden och från andra håll.

Här kan ni se filmen.

10 kommentarer:

mossfolk sa...

Grattis grattis till båda vinnarna. Och jag imponerades storligen av hur insatt herr notarius publicus var i alla glädjeämnen :)

Evas blogg sa...

Grattis till vinnarna. Fågelsnurran hamnade i alla fall i Jämtland :) även om den inte kom till Frösön. Tack för en trevlig dragning.

Bloggblad sa...

Rafflande spänning varje gång - även om jag sällan hinner skicka in nåt... de gånger som inte min lycka är lite småhemlig... som den här veckan när jag fått 10 ex av nyutkomna Haydn-Bokbladnoter...

Elisabet. sa...

mossfolk:ja, han vet snart mer än undertecknad ,-)

Evas blogg: det passar bra, han är ju så intresserad av fåglar och dom här slipper han att mata ,-)

Bloggblad: men GRATTIS OCH lycka till!

Monet sa...

Åååhhh! Här från Europas södra del kommer glädjetjut över kommande leverans av Anton Berg choklad, den bästa av alla!

Nu ska jag genast fundera ut vad jag kan bidra med till lotteriet härnerifrån. Visst är det här så otroligt roligt!

Tack snälla säger jag igen från oss alla tre i Provence!

Elisabet. sa...

Monet: så roligt! Chokladen susar iväg i morgon ,-) Hoppas att den smakar bra!

gunnar i vaplan sa...

Tack, tack... vad glad jag blev.
En fågelsnurra med fåglar som ej behöver matas blir perfekt här på rumsbordet ;-)

gunnar i vaplan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Elisabet. sa...

gunnar i vaplan: kul!

Ruta Ett sa...

Jag är så impad av pv:s minneoch att du orkar göra en film efter allt ståhej som varit!