fredag 2 maj 2014

Och här är vinnarna - tre stycken -!




Tack alla rara bloggvänner - med eller utan blogg - som så generöst har delat med er av er glädje!

Och tack för att ni är så tålmodiga.

Det här med orken efter operationen, har det varit si och så med.
Mest så.

Det går bra på förmiddagarna, men sen vid tre, då åker proppen ur och det med besked!

Nåja, det går säkert framåt.

Tack också till mitt kusinbarn Lotha som stod för förstapriset - fina örhängen - och till Solveig i Dalarna som vill fröa av sig lite och har gjort det med besked.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad mysigt ! Det var så GEMYTLIGT att få vara med hos er ikväll! Vi satt här och bara LOG. Ha det fortsatt gott! Hoppas att du snart slipper de "Strong Pills". Var är du på en skala 1 - 10? Men det varierar ju - precis som för oss alla. Vi hade tre cm snö igår morse. Hua. Den smälte fort i solen men det är kyligt.
Ha det gott - det blir bättre
Solveig & Roland

Jessica sa...

Men ååå, TACK! :)De fröerna ska planteras!
Vilken tur jag har! <3

Ni är bara så underbart härliga att det känns som man sitter hemma hos er och så har du ju min dialekt (fast jag har tappat lite) och då känns det ännu mer som hemma.

Hoppas du snart blir piggare och får mindre ont, man hör riktigt på din röst att du är trött.

Kram och tack för allt du delar med dig av.

Evas blogg sa...

Men åh vad roligt! Jag satt och önskade att jag skulle vinna just smörkniven. Och tack för en fin stund i det gula huset. Ni är för mysiga! Kram.

Elisabet. sa...

Solveig: tack för snällorden som nu ligger i en liten hög i ett av hjärterummen! Jodå, det går med smärtan .., jag tar inte alls många piller, försöker hålla mig till långtidsverkande Alvedon och så på natten kan jag få ta ett Strong Pill. Egentligen är det största problemet det här att jag fryser nåt så hemskt, särskilt om eftermiddagarna.

Jessica: ,-)
Tack snälla, rara! I sommar ska vi köra norrut, då hoppas jag kunna titta in i "din affär" och få höra hur du låter. På riktigt ,-)

Eva på Frösön: den är UNDERBAR! Sååå len och go!

Jessica sa...

Ni är såå välkomna :)

Eva i Tyresö sa...

Jag fick en gång gröna grytlappar som passade precis i vårt fina Haverdalskök. Tusen tack vem som nu gjort dem??!!!

Eva i Tyresö sa...

Jag fick en gång gröna grytlappar som passade precis i vårt fina Haverdalskök. Tusen tack vem som nu gjort dem??!!!