torsdag 12 februari 2015

Det bästa för Eva på Frösön ...



Hej!
Nu är jag på hugget igen och vill verkligen vinna kakorna, som ser fantastiskt goda ut.

Det bästa i veckan var i tisdags när jag kände att det vände igen. Efter en vecka med ett smärtskov som inte liknade nåt var det idel lycka att känna sig bättre (smärtan försvinner ju aldrig men det är mer eller mindre). Då satte jag mig och tecknade den här bilden.

Nog dröjer det innan man kan springa på en sommaräng men bara av att göra bilden så blev jag gladare.

Kram Eva

6 kommentarer:

Ulrika sa...

Jag förstår så väl den lättnaden. KRAM på dig Eva!
Och jag ÄLSKAR dina bilder! Den här är ljuvlig, och allra mest älskar jag blommorna!!

Trycker du dina bilder? Går de att köpa?
Tänk att ha tex den här som en affish/tavla på väggen!

Bloggblad sa...

Härlig bild! Jag har skrivit en sång som passar perfekt till den bilden!

Elisabet. sa...

Ulrika: visst är den oerhört livsbejakande! Och Eva .., jag väntar på korten jag beställde ,-)

Bloggblad: se där!

Anonym sa...


Jag tänkte det samma en underbar bild .Går den att köpa?


Friherrinnan

Anonym sa...

Åh, vilken uuuunderbar bild. Älskar den !
Glada hälsningar/ Lena i Östersund

Evas blogg sa...

Hej allihop!
Vad roligt att ni gillar min bild! De går att köpa från mig eller kanske blir det en vinst i uppmuntringslotteriet :)

Elisabet har beställt några stycken så....