fredag 20 mars 2015

Det bästa för Eivor från Adak ...

Bilden har jag lånat från nätet.

"Hej Elisabet. 

Ska försöka testa på att delta i er utlottning. Skulle så väl behöva ryggkliaren, men det blir väl som vanligt att jag får trösta mig med att jag har otur i spel men tur i kärlek. 

Som du förstår så är det lyckan att vi hittat en bostad  i Skellefteå som är värt att fira, men också alla snällord som kommit via kommentarer i fb.

Många många kramar till er i den gula villan. 
Garanterat kommer vi inte att kunna åka så långt nu när det bara är jag som får köra bilen men passerar ni Skellefteå så tar vi gärna mot besök.

Kram/Eivor"

//Elisabet skriver: men se, det var väl roligt att fler hoppar på ryggkliartåget! Välkommen Eivor och alla andra som kanske tänker, men inte riktigt vågar vara med. Ni är såååå välkomna!

Eivor,  hon är en riktig profil hemmavid ..., bundis med bland annat Jonas Gardell och om ni bara visste så många så kallade kändisar hon har träffat hemma i Adak, på biografen som var hennes skötebarn.
Om detta kan ni läsa här.



2 kommentarer:

Ruta Ett sa...

Vilket sug efter ryggkliaren!
Jag får väl köpa in ett lager med ryggkliare och agera grossist till alla hågade.

Ulrika sa...

Ny karriär! Ryggkliarimportör. Tjusigt! =)