torsdag 21 september 2017

Det bästa ....

Då, när det begav sig ...

Så här tänkte jag.
Jag kör igång med det bästa eller det som gjorde hjärtat lite varmare än vanligt och ni får mejla när ni vill under veckans gång och så sammanställer jag allt på söndagarna.

Ingen film och inga vinster, det är bara detta att dela glädjen med varandra.

Själv är jag så här att jag kan översköljas av nåt slags euforiskt rus och då vill jag inte vänta sex dagar med att berätta det, då sprängs min hjärna ..., så jag kommer att skriva ner mitt när det känns just så och det får ni också göra, om ni vill, men oavsett vad så sätter jag ihop all glädjen just på söndagen.

Bilder till?
Gärna, men inget krav.

Det hela ska vara totalt kravlöst.

Sååå välkomna är ni med era bidrag och till Barbro i Brämhult - som inte var med förut - säger jag ..., varmt välkommen!

Ps. Det kan hända att vi någon gång gör en dragning, men det är inget som kommer att vara regelbundet ,-) Ds.
.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är för go du
Kram
Friherrinnan

Ruta Ett sa...

Jaaaaa, vad kul!