söndag 17 september 2017

Söndagsfönstret ...


Är det nånting jag verkligen är glad över när det gäller det gula huset, så är det bytet av fönster (det var nog min idé) och den nya panelen med andra sorters lister till (pv:s förslag).

Fönster är verkligen husets själ, eller kan i alla fall vara.


Så här ser det ut nu.
Jag har varit fullkomligt bombsäker på att fönstret i nybygget, det längst till höger, sitter högre än det som är intill, men nu har vi kontrollmätt med det långa vattenpasset och jag hade fel.
Det trodde jag inte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken bra söndag det verkar ha blivit. Emil hemma igen måste vara en känsla så stor, så stor. Bilden på det gula huset med cykel tilltalar mig mycket. Någon gång ska jag komma och se huset och alla inuti i verkligheten. Hopefully!!!
Kram/Anne i Mantorp