söndag 19 november 2017

Det bästa för Ulrika i Närke ....


Oj, den här veckan har så många bäst-saker att det är svårt att välja! :-)
Några saker sticker nog ut mer än resten dock:

* Jag har umgåtts mycket med vänner trots att det varit en tuff vecka för kroppen, har haft besök varje dag och det har varit så jätteroligt! :-)

* Mina språkpraktikanter! Åh de är så fina och vi har så roligt tillsammans!
Vi bakar, fixar med caféet och torsdagsträffen och allt möjligt. Jag hjälper dem med SFI-läxorna och får lära mig ord på swahili och farsi och vi fnissar så tårarna rinner ibland. :-)
 

 
* Snön! När vi vaknade i morse var det vitt ute och jag vet inte vem som är lyckligast av mig och hunden men lyckliga är vi i alla fall. :-)
 

4 kommentarer:

Elisabet. sa...

Å, Ulrika så jag önskar att du finge fortsätta där du nu är! Tänk, så mycket glädje det har gett dig, men säkert lika mycket givit alla andra!

WalkaboutSweden sa...

Gläds med dig Ulrika!

Barbro D

Anonym sa...

Du verkar ha funnit din plats! Dessutom anpassat så mycket det går för dina behov.
Kram Kerstin i Dalarna

Evas blogg sa...

Vilket härligt jobb du verkar ha Ulrika!