lördag 10 augusti 2024

Dagens fönster ...


Har jag någonsin fått sån skörd av dagliga fönster som nu, när Turtlan/Annica med sin M varit på biltur norröver i vårt land?

Jo, av annannan när hon varit på konferens någontans!

Så här skriver i alla fall fönsterfångerskan:

"Håven hittade här ett fönster vid gårdsbutiken Hansjö Mejeri utanför Orsa.

Där fanns att köpa ostar, filmjölk, yoghurt och mjölk. 

Ute regnade det och vi missade med minsta marginal köpa glass i ett mysigt glasscafé alldeles bredvid.

Men nu vet vi!

Hälsningar Annica på tur."

5 kommentarer:

Bert Bodin sa...

Förvirrad. Är det Annica/Turtlan, eller Annannan som tagit bilden? Jag hänger inte med.

Anonym sa...

Bert: man ska inte skriva inlägg sent på kvällen ..., Annica och Turtlan är samma person och det är hon som tagit bilden! Ska hålla mig till Turtlan hädanefter. /Elisabet

Bert Bodin sa...

Jo, jag vet att Turtlan är Annica. Men när du blsndade in 'annannan' också, så blev det lite förvirrande. Men nu när jag läste en gång till ser jag hur det är.

Anonym sa...

Det är jag som är ute och åker med fönsterhåven. Alltid lika roligt titta efter olika fönster. // Annica… Turtlan

WalkaboutSweden sa...

Ja inte förstår man hälften av vad som "pågår" i kroppen. Ena stunden så andra stunden si. Nya saker kommer, andra försvinner.
Testade du collagen - det som jag tipsade om mot värk, eller du kanske tänkte på det som hjälp för någon annan.?
Kram/Barbro