Dagens fönster ...
Igårmorse kom två bilder - detta är det första - susande genom rymden (ja, här susar dom just genom rymden inte genom någon kabel) och så här skriver avsändaren: "Tänkte självklart (!) på dig Elisabet, när vi fick syn på det här stället i Grästorp. Ha det bra! Sommarkramar/Barbro."
//Läste och looooog. Tack Babsan!
1 kommentar:
:-)
Skicka en kommentar