onsdag 5 november 2008

Kama ....

Rolig reklam ..., det är kul!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei
Takk for en fin tur til Irland,du burde sende den inn som reiserepotasje til en avis .Den var såå flott...
Har lytttet på irsk musikk,og nå har jeg funnet fram en gammel CD m Dubliners.Så her tennes det lys og lyttes til musikk,Takk for inspirasjonen i en ellers trist dag m tett dimma og - grader.
Det var spørsmål på bloggen om Den blinde ku,hvis du ,eller den som spurte går inn på Google finnes det masse info der.
Ha en flott kveld.
Masse hilsner fra -B-

Anonym sa...

P.S
Min sønn på 16 skrattade högt over reklamesnutten.
-B

Turtlan sa...

Härlig film!

Å tack för tipset! Jag har skickat vidare till någon som kommer att skratta!

Turtlan

Elisabet. sa...

-b- och turtlegirl: ja, visst är den UNDERBAR,filmen! Jag blir lika glad varje gång jag ser den ..-)

Hjortron sa...

Den sändes flitigt före midsommar (tror jag att det var) sen försvann den och vi saknade den så! Googlade och hittade att en TANT anmält den - så den stoppades! (Sedan blev den "friad" iaf)Försökte sätta in den på min blogg igår men misslyckades - så tack för att du lyckades!
Ha det gott!

Elisabet. sa...

lifeblog: och vad skulle vara stötande i den filmen ...? Den är ju så charmig!

Tuvstarr sa...

haha, jättekul! :-)