fredag 3 december 2010

Vid tvåtiden ...



Och tänk .., utan att jag hade en aning om det, så har jag ju "nästan-Uggs"!
Säkerligen fem år gamla .., jag hittade dem längst inne i garderoben.



Här är dom riktiga.

Helt ärligt .., jag begriper inte storheten i dem?

Utanför butiken någonstans i Covent Garden ringlade sig Ugg-kön likt en orm!



I jämförelse med Skåne, har vi tydligen närapå sommarväder.

Bara ett litet, litet snötäcke täcker marken.



Och ni må tro att det är nog nästan lika vackert här som i Hyde Park.



Eller i Kensington Gardens.

Jaa, närapå.

6 kommentarer:

SoF/Blindstyre.se sa...

JA!
Lika vackert...bara annorlunda.

Ingela sa...

Ja framför allt så undrar jag varför man klafsar omkring regnslasket i storstäder världen över i mjuka moccastövlar. Det ser rent äckligt ut! Powerskor vore ju perfekta - tänk om de blev högsta mode...

Häromkring kunde uggsen passa bättre, men man ser dem inte ofta.

Christina sa...

Jag har aldrig hört tala om Uggs, men jag tycker de ser väldigt sköna ut, men kanske lite opraktiskt med mocka.
Själv går jag i mina härliga luddor från Jämtland :-) Ett av mina absolut bästa skoköp.

Steel City Anna sa...

Jag tycker allt att dina bilder slår Hyde Park :)

anna of sweden sa...

Storheten i Uggs är att de är så otroligt sköna. Skönaste skorna jag haft faktiskt!

Linda sa...

Och jag håller med Anna.
Det är som att gå i mockasiner, varma och gosiga och så väger dem nästan ingenting!
Jag älskar mina :)