söndag 2 oktober 2011

Upphittat ....



Framsidan.


Och där bak.
Eller tvärtom.

4 kommentarer:

Rebecca sa...

Men åh vad fint! Älskar att det står karameller, inte mer specificerat än så liksom :)

Turtlan sa...

Ja det gäller att återanvända även en baksida.

Gillar också "karameller". Undrar vilken sort hon / han köpte?

annannan sa...

Det där är ett sånt där jobbpapper som jag tycker är på gränsen till diskutabelt att återanvända i sådana sammanhang. Nu står det visserligen bara läkarnas namn, men dock.

Jag har lärt mig att papper som man inte vill lägga i återvinningen för att det är någon form av personuppgifter på dem kan man gärna skrynkla ihop och lägga som koltillskott i komposten.

Se där så fick du en åsikt och en upplysning du inte hade bett om!

Elisabet. sa...

annannan: jo, jag tänkte nog tanken .., men när inte patientens namn stod där och det låg slängt utanför butiken, då skippade jag tänket ,-)